Telefon till nystartat företag
Telefonen är ofta det viktigaste sättet att komma i kontakt med kunder, och bland det första som måste ordnas när man startar företag. Fortfarande signalerar fast nummer seriositet och att man finns på orten, inte minst viktigt i början av ett företags liv.
Går det att ordna telefon till företaget när man har kontoret hemma, eller hyr in sig på en kontorsplats? Svaret är växel i molnet! Du får tillgång till en ”egen” fullfjädrad växel, som är lätt att använda och som du hanterar via webbläsaren. Och om du använder softphone (telefon i datorn) följer telefonen med i lapptoppen var du än arbetar.
När företaget växer och flyttar till eget kontor följer företagets telefoni automatiskt med. När medarbetarna blir fler är det bara att aktivera fler telefoner.
Genom att hyra i stället för att köpa är du sparsam med utläggen i början, och det är också lätt att förutse kostnaderna. Både support och ändringar ingår i tjänsten.
På så sätt går det att ordna praktisk och prisvärd telefon till det nystartade företaget, och som också framåt kan följa företagets tillväxtkurva.